پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
۰ نفر

باشگاه خیبر خرم‌آباد در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود با میلاد فخرالدینی وارد مذاکره شده و به توافق با این بازیکن دست پیدا کرده است.

فخرالدینی

میلاد فخرالدینی که در فصل اخیر بازی در تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال را تجربه کرد و یک انتقال در زمستان داشت، حالا هم احتمالا راهی یک باشگاه جدید شود و به خیبر خرم‌آباد انتقال یابد.

این مدافع راست 34 ساله که تجربه بازی در تراکتور، مس کرمان، ذوب‌آهن و ... را هم دارد، دو سال و نیم موفق در آلومینیوم اراک سپری کرد ولی شرایط خوبی در استقلال نداشت و فقط دوبار در ترکیب قرار گرفت که این اتفاق و احتمال جذب مدافع جدید موجب شد تا از جمع آبی‌ها جدا شود.

باشگاه خیبر خرم‌آباد در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود با میلاد فخرالدینی وارد مذاکره شده و به توافق با این بازیکن دست پیدا کرده که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قرارداد نهایی بین آنها امضاء می‌شود.

فخرالدینی یک سال دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده بود، اما به دلیل شرایط این تیم و فرصت بیشتر برای بازی مجبور به جدایی است و احتمالا سر از خیبر خرم‌آباد دربیاورد.

کد خبر 866352

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 0
    یکی از همون دوباره هم بایددقیقه۳اخراج میشدکه چون قراربودیک فصل بدون اخراجی استقلال درگینس ثبت بشه باباافشاریان امرکرده بودکسی ازکیسه اخراج نشه